dilluns, 1 de gener de 2001

TINC POR, HE PERDUT



HE PERDUT

On estarà la meva vida,
la qual va poder haver estat i no va ser, 
l'alegre o la de trista
On serà el perdut,
on queda l'oblit

de ser qui sóc?
On estarà la meva vida, 
la qual va poder haver estat i no va ser
Penso també en aquesta companya
que m'esperava, i que potser m'espera.



 TINC POR

Tinc por,
de tenir-te, de perdre't,
de sentir en el meu la mort
Tinc por,
i estic trist

Perquè la meva ànima vol estimar.
Tinc por
d'un somni que es cremi.
en el foc de la meva obstinació.
D'estimar-te.
Tinc por per el teu dubte.
Ffatiga estar buscant la paraula
que et digui que t'estimo,
I m'obliguis tantes vegades a plorar.
Tinc por,
et confesso.
I em perdo en l'abisme dels teus ulls,
buscant els teus petons.
En aquest instant que jo anhel,
en el fons més sublim del meu trist cor ...
desconegut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada